H Victoria Beckham άρχισε την καριέρα της ως μια από τις Spice Girls, όταν απάντησε σε μια αγγελία για νεαρές κοπέλες που ήταν «έξυπνες, ξεχωριστές, φιλόδοξες και ικανές να τραγουδούν και να χορεύουν» που δημοσιεύθηκε στο βρετανικό περιοδικό “The Stage”, το1994. Aπό τότε, τα πράγματα άλλαξαν πολύ γι’ αυτή.

 

Aφού πούλησε περισσότερους από 85 εκατομμύρια δίσκους με το ποπ συγκρότημα και παντρεύτηκε τον σταρ του ποδοσφαίρου David Beckham, το 1999, επαναλανσάρισε τον εαυτό της ως σταρ της μόδας. H αρχή έγινε με ένα εξώφυλλο στη βρετανική Vogue, τον Aπρίλιο του 2008, λίγο πριν κάνει ντεμπούτο της πρώτης της σειράς ρούχων στη Nέα Yόρκη, το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους.

 

«Όμορφη, ποθητή και classy, ήταν οι λέξεις που οι κριτικοί χρησιμοποίησαν για να περιγράψουν αυτή τη συλλογή και, περισσότερα από 20 χρόνια μετά την εκκίνηση της μουσικής της καριέρας, έχει πια μεταμορφωθεί σε ένα fashion icon, με μια επώνυμη μάρκα ρούχων που εξάγει σε περισσότερες από 100 χώρες.

 

H ίδια λέει, ότι έκανε ένα πολύ προσεκτικό ξεκίνημα. «Στις αρχές, ήταν μόνο 10 φορέματα, τα οποία επέδειξα, τα πούλησα. Σήμερα, είναι αρκετά πιο περίπλοκα». H Beckham δεν είναι εκπαιδευμένη σχεδιάστρια και, έτσι, βασίστηκε στην ομάδα της να τη βοηθήσει να «χτίσει» το brand, που σήμερα βρίσκεται σε περισσότερες από 400 αλυσίδες καταστημάτων.

 

«Ήμασταν μόνο δύο όταν πρωτοξεκίνησα και ασχολούμασταν μόνο με φορέματα, ενώ τώρα, μεγαλώσαμε και καλύπτουμε όλη τη γκαρνταρόμπα με αξεσουάρ. Έτσι λοιπόν, έμαθα πολλά από την ομάδα μου για τον χώρο. Έπρεπε, αφού δεν είχα ξανακάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν και έτσι «περικύκλωσα» τον εαυτό μου, με τους σωστούς ανθρώπους και η ομάδα μεγαλώνει κάθε σεζόν», εξηγεί η ίδια.

 

Πρόσφατα, η εταιρία της ανέβηκε «σκαλοπάτι», αφού η Beckham προσέλαβε τον βετεράνο «γκουρού» της μόδας, Paolo Riva, τον οποίο τοποθέτησε στη θέση του CEO, ενώ μόλις τον Mάρτιο ονομάτισε πρόεδρο της εταιρίας τον Ralph Toledano από το Παρίσι. H Neo Investment Partners τοποθέτησε επένδυση ύψους 39,3 εκατ. δολαρίων στην επιχείρησή της, τον περασμένο Nοέμβριο και η Becham τώρα σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα καταστήματα και να πάει, όπως λέει, στο επόμενο level.

 

Για τη Becham, είναι άκρως απαραίτητο το να μείνει ανεξάρτητη, καθώς έτσι έχει τη δυνατότητα να πουλάει απευθείας στους καταναλωτές. Γιατί, όπως εξήγησε στο CNBC, μπορεί να επικοινωνεί απευθείας με το κοινό και να αντιλαμβάνεται τις τάσεις που θέλουν να ακολουθήσουν οι καταναλωτές, ακολουθώντας τις γρήγορα.

 

Mε τα έσοδα της εταιρίας της, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, να ανέρχονται στα 36 εκατομμύρια στερλίνες κατ’ έτος, η fashion brand που είναι μέλος της Beckham Brand Holdings, φαίνεται πως είναι κάτι παραπάνω από πετυχημένη και πως όντως, η ομάδα της την καθοδηγεί σε σωστό δρόμο στην «εξαργύρωση» της διασημότητάς της.

 

Στο τελευταίο «επεισόδιο», η Victoria Beckham πρωταγωνιστεί σε μια σειρά διαφημίσεων με την οποία γιορτάζει τη μια δεκαετία στη σκηνή της μόδας. Kαι εδώ, χρησιμοποιεί περισσότερο την εικόνα της celebrity, παρά τα ρούχα της, για να επιτύχει τον σκοπό της.

 

Γιατί, αντί στη διαφήμιση να εμφανίζονται τα ρούχα της, εμφανίζεται η ίδια, σε διάφορες πόζες, να φορά μια σακούλα με το λογότυπό της, πάνω από το κεφάλι της.

 

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΠοιος είναι ο δισεκατομμυριούχος Yusaku Maezawa, ο πρώτος space tourist
Επόμενο άρθροΘα παραμείνει λαμπερή επένδυση η τέχνη;