Με σύμμαχο τη Microsoft, μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες φέρνει την επανάσταση στον τρόπο που αλληλοεπιδρά με τους πελάτες και τους υπαλλήλους της, και στην χρήση δεδομένων για καλύτερη λήψη εταιρικών αποφάσεων στο πλαίσιο του Ψηφιακού μετασχηματισμού της.

 

Η πρωτοπόρος ελληνική τράπεζα, Eurobank, επέλεξε τη Microsoft ως τον κύριο συνεργάτη της για μία μεγάλη αλλαγή, η οποία περιλαμβάνει τους εξής στρατηγικούς πυλώνες: ένα νέο ιστότοπο που παρέχει πρωτοποριακή εμπειρία στους πελάτες, μία νέα ψηφιακή πλατφόρμα εσωτερικής πληροφόρησης και συνεργασίας των υπαλλήλων (intranet), ενώ αυξάνει τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών ανάλυσης και παρουσίασης δεδομένων. Η Eurobank, η τρίτη μεγαλύτερη ελληνική τράπεζα,·βρίσκεται εδώ και σχεδόν δύο χρόνια εν μέσω ενός μεγάλου προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού με επίκεντρο το Cloud και την Επιχειρηματική Νοημοσύνη σε πραγματικό χρόνο.

 

Στόχος είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας, η προσφορά καλύτερων προϊόντων για την αγορά και η ενίσχυση του προσωπικού με την άμεση πρόσβασή του στις επιδόσεις της τράπεζας σε πραγματικό χρόνο. «Η δυνατότητα λήψης αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα με σκοπό την προσφορά εξατομικευμένων εμπειριών οποτεδήποτε και οπουδήποτε αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας – και αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την ψηφιακή τεχνολογία», δήλωσε σχετικά ο Σταύρος Ιωάννου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Επικεφαλής Λειτουργιών και Διεθνών Δραστηριοτήτων, Eurobank Ergasias A.E.

 

Για το σκοπό αυτό, η τράπεζα στράφηκε στο Microsoft Azure για να αλλάξει τις υπηρεσίες της και να αντιμετωπίσει τις ολοένα μεταβαλλόμενες ανάγκες, συμπεριφορές και προτιμήσεις των πελατών της. «Η Microsoft, μας προσφέρει προηγμένες τεχνολογίες ανάπτυξης και παρουσίασης δεδομένων, οι οποίες βοηθούν στην κατανόηση των πελατών μας. Παράλληλα, μας εξασφαλίζει πρόσβαση στο πιο ευέλικτο Cloud, στηρίζοντας τον μετασχηματισμό των υπηρεσιών μας, ενώ η εκτενής χρήση του SharePoint On Line ως πλατφόρμα δημιουργίας περιεχομένου και συνεργασίας, Office 365 και Yammer για το προσωπικό, με την υιοθέτηση·στοχευμένων προϊόντων και υπηρεσιών, εκσυγχρονίζουν το προσωπικό μας»,·δήλωσε ο Ανέστης Πετρίδης, Γενικός Διευθυντής Πληροφορικής (CIO) της·Eurobank Ergasias A.E.».

 

Σήμερα, η τράπεζα οδηγεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο της. Η χρήση δυνατοτήτων στις εγκαταστάσεις, αλλά και στο cloud για τον ορισμό προφίλ, την κατηγοριοποίηση πελατών και την κοινοποίηση δεδομένων και πινάκων εργαλείων οδήγησε την Eurobank να καταστήσει το Power BI ως κύριο εργαλείο για την οπτικοποίηση δεδομένων και self-service Business Intelligence.

 

Ο Κωνσταντίνος Τσιπτσής, επικεφαλής του τμήματος Advanced Analytics & Campaign Management της Eurobank Ergasias A.E., αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το Power BI για να υλοποιήσει αυτό που ονομάζει “εκδημοκρατισμό” της Επιχειρηματικής Νοημοσύνης, εξασφαλίζοντας πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, στις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τις επιδόσεις της τράπεζας, διαθέσιμη σε όλους τους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν πληροφορίες. Πρώτο καρπό αυτής της προσπάθειας αποτελεί η μείωση των 100 προηγούμενων επιχειρηματικών εκθέσεων σε 20, δηλώνει επίσης.

 

Κλείνοντας και συνοψίζοντας το όραμα της Eurobank, ο Σταύρος Ιωάννου ανέφερε «Το όραμά μας είναι να ενισχύσουμε το προφίλ της Eurobank, καθιστώντας την τράπεζα ως έναν οργανισμό που προσανατολίζεται στους πελάτες και παρέχει μοναδικές και εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω ενός άριστου ψηφιακού προϊόντος με ανθρώπινη πινελιά».

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΌλα έτοιμα για το 36ο Σπάρταθλον
Επόμενο άρθρο11,4 % αύξηση επιβατικής κίνησης τον Ιούλιο