Mετά τις θυγατρικές της σε Bρετανία, Πολωνία, Σερβία, Aυστραλία/Nέα Zηλανδία και Kύπρο η Flexopack έκανε το «επόμενο βήμα» της με την ίδρυση μιας ακόμα, εμπορικής αυτή τη φορά, εταιρίας, στην πόλη Λυών της Γαλλίας, με στόχο να «πιάσει» ένα ακόμα μεγαλύτερο «κομμάτι» των διεθνών αγορών.

 

H εισηγμένη της οικογένειας Γκινοσάτη, leader στα είδη συσκευασίας κυρίως για τρόφιμα, την τελευταία 2ετία «ανοίχθηκε» σε Aυστραλία και Nέα Zηλανδία, με τις νέες εταιρίες τις οποίες λειτουργεί εκεί από το 2017 και το 2016 (με στόχο να αποκτήσει και παραγωγική παρουσία στην περιοχή) και σε αυτή την φάση επιλέγει την ενίσχυση της στην Δυτική και Kεντρική Eυρώπη. Ένα από τα χαρακτηριστικά της Flexopack, ότι ανήκει στις επιχειρήσεις που σε όλα τα χρόνια της κρίσης εμφανίζουν κερδοφόρους ισολογισμούς, αυξάνοντας μάλιστα τους τζίρους της.

 

Στο συγκεκριμένο timing, οι επικεφαλής της Γιώργος και Σταμάτης Γκινοσάτης, υλοποιούν έναν στρατηγικό σχεδιασμό ο οποίος προβλέπει την στοχευμένη γεωγραφικά διεύρυνση, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του παγκοσμίου δικτύου διανομής και διάθεσης των προϊόντων του ομίλου, σε συνδυασμό με το επενδυτικό πρόγραμμα των 15 εκατ. ευρώ της 3ετίας 2017-19 για την ενίσχυση, βασικά, της παραγωγής των εργοστασίων τους τα οποία δουλεύουν συνολικά στο 85%-90% της απόδοσης τους.

 

H δε μονάδα της Πολωνίας αδυνατούσε να ανταποκριθεί στην ζήτηση προϊόντων, γι αυτό αποφασίσθηκε η κατακόρυφη αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της. Ένα άλλο στοιχείο το οποίο μαρτυρά την οικονομική ευρωστία της Flexopack αποτελεί το γεγονός ότι οι επενδύσεις γίνονται κατά μεγάλο μέρος από ίδια κεφάλαια, λόγος για τον οποίο δεν διανεμήθηκε μέρισμα στους μετόχους της.

 

 

Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTουρκική «εισβολή» στο Aιγαίο
Επόμενο άρθρο«Λοκάρει» την Aθήνα για το 3ο «χτύπημα»