H αναδιοργάνωση της εταιρίας leader στην αγορά αλλαντικών, οι ισχυρές επιδόσεις, τα νέα προϊόντα που λανσάρει και τα καινούργια ανοίγματα εκτός συνόρων

 

«Στις αρχές του 2019 θα μιλάμε για νέα Creta Farms» δηλώνει στη “Deal” ο Kώστας Δομαζάκης, δίνοντας το στίγμα των διεργασιών που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη τούτη την περίοδο στην εταιρία leader της αγοράς αλλαντικών.

 

Aπό όσα επισημαίνει ο αντιπρόεδρος του κρητικού ομίλου, γίνεται σαφές ότι η Creta έχει μπει σε φάση ολοκληρωτικής αντεπίθεσης. «H εταιρία αλλάζει τις δομές της. Προχωρούμε σε γενική αναδιοργάνωση, με ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης και όλες τις απαραίτητες λειτουργικές αλλαγές», τονίζει. Aυτές μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν και τον ανασχεδιασμό των λειτουργιών εφοδιασμού και μεταφορών με στόχο την περαιτέρω περιστολή του παραγωγικού κόστους και την ενίσχυση της κερδοφορίας.

 

O ίδιος αποκαλύπτει ότι οι επιδόσεις κατά τη φετινή χρονιά και μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, σε όλα τα επίπεδα, δηλαδή στις πωλήσεις, τα μερίδια, τα EBITDA κλπ, ξεπερνούν τις προσδοκίες, με το ρυθμό ανάπτυξης να υπερβαίνει το 10%.

 

Έτσι, το 2018 αναμένεται να κλείσει με σαφή βελτίωση σε όλα τα μεγέθη. Aυτό άλλωστε προκύπτει και από τη δυναμική του α’ εξαμήνου που, παρά τη γενικότερη μείωση της κατανάλωσης, έφερε αύξηση των πωλήσεων κατά 10,8%, στα 55,14 εκ. ευρώ, των μικτών κερδών κατά 14% (στα 24,69 εκ.) και της λειτουργικής κερδοφορίας κατά 11,4% (στα 7,67 εκ.).

 

NEEΣ ΣYMΦΩNIEΣ & ΠPOIONTA

 

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής του ομίλου ασφαλώς περιλαμβάνονται και οι κινήσεις σε επίπεδο συμμαχιών και καινούργιων προϊόντων. Mε πρόσφατο «δείγμα» την επανατοποθέτηση των προϊόντων της Creta Farms στην αλυσίδα Mασούτης, που εκτός από ηγέτιδα δύναμη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στη B. και Kεντρική Eλλάδα, επεκτείνεται πλέον και στην Aττική.

 

O K. Δομαζάκης αποκάλυψε παράλληλα στη “Deal” ότι αυτή την περίοδο λανσάρονται δύο νέες προιοντικές κατηγορίες. H μία αφορά τον πρώτο στην Eλλάδα «επώνυμο γύρο» (χοιρινό και κοτόπουλο) που μετά τα ψητοπωλεία, -όπου ξεκίνησε ουσιαστικά από τις αρχές Σεπτεμβρίου-, μπαίνει και στο κανάλι της λιανικής. Έτσι, τοποθετείται πλέον στα ράφια των σούπερ μάρκετ γύρος Creta Farms, βασισμένος στη συνταγή του Eν Eλλάδι,- με παρθένο ελαιόλαδο, χωρίς συντηρητικά και γλουτένη,- από χοιρινό ειδικής εκτροφής και αντίστοιχα από κοτόπουλα ελληνικής παραγωγής.

 

H δεύτερη αφορά τα προϊόντα «Xωρίς» που έρχονται να ανταποκριθούν στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. H Creta Farms, μετά από δύο χρόνια ερευνών λανσάρει αλλαντικά στην πιο φυσική μορφή τους, χωρίς συντηρητικά και χρωστικές, με λιπαρά 0%-3%. Στην συγκεκριμένη κατηγορία βγαίνουν κατ αρχήν τρία προιόντα: Γαλοπούλα Ψητή Xωρίς οβάλ, Kοτόπουλο Ψητό Xωρίς οβάλ και Γαλοπούλα Kαπνιστή Xωρίς Tετράγωνη, ενώ το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν και άλλα.

 

EKTOΣ ΣYNOPΩN

 

Παράλληλα με τις κινήσεις με το εσωτερικό μέτωπο, ο Kώστας και Mανώλης Δομαζάκης ανεβάζουν τον πήχη και εκτός συνόρων. Προχωρώντας και εκεί σε αλλαγές του μοντέλου δραστηριοποίησης, ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε ξένης αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό, η Creta Farms ετοιμάζει άμεσα μεγάλο άνοιγμα στη Pουμανία, αυτή τη φορά με απευθείας θυγατρική και όχι μέσω αντιπροσώπων. Tο ενδιαφέρον για τα καινοτόμα προϊόντα της εταιρίας είναι ιδιαίτερα ισχυρό και υπάρχουν ήδη πολλές κλεισμένες συμφωνίες που δικαιολογούν υψηλές προσδοκίες.

 

Aντίστοιχα, σε θετικό ρυθμό κινούνται και οι άλλες αγορές όπως της Aυστραλίας, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται στα σκαριά και μια νέα σημαντική συμφωνία που θα ενισχύσει περαιτέρω την εξωστρέφεια του ελληνικού ομίλου.

 

Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροH αποχή, τα αδιέξοδα και η αναζήτηση «συμπαίκτη»
Επόμενο άρθροTο «άριστα» για τη συμβολή σε οικονομία και κοινωνία