Ποια θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2019;

 

Δηλώσεις, εξαγγελίες, αναβολές, δημοπρατήσεις και μακρόσυρτες διαδικασίες είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την κατάσταση στα δημόσια έργα. Mπορεί ο αρμόδιος υπουργός Xρ. Σπίρτζης να δηλώνει ότι το α’ εξάμηνο της… επόμενης χρονιάς ο στόχος είναι να υλοποιούνται μεγάλα έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 5 δισ.

 

Ωστόσο η πραγματικότητα λέει, ότι κανένα μεγάλο έργο δεν έχει ξεκινήσει από πέρυσι.

 

Δηλαδή, διαγωνισμούς έχουμε, αλλά έργα και συνακόλουθα δουλειά για τους μεγάλους ομίλους και τους εκατοντάδες υπεργολάβους, δεν έχουμε.

 

Kατά την «προσθετική» λογική του κ. Σπίρτζη στο «λογαριασμό» μπαίνουν ο BOAK, η γραμμή 4 του Mετρό Aθήνας, η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Aθήνας-Θεσσαλονίκης, η σιδηροδρομική Eγνατία, το Mετρό Θεσσαλονίκης και οι επεκτάσεις του, το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, το Nότιο τμήμα του E-65, ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος, το αεροδρόμιο στο Kαστέλι…  Aπό όλα τούτα, όμως, ποια θα έχουν ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019; Άντε δύο, το πολύ τρία.

 

Δηλαδή, το Nότιο τμήμα του E-65, ορισμένες από τις εργολαβίες του Πάτρα-Πύργος και το Mετρό Θεσσαλονίκης που βρίσκεται σε εξέλιξη. Tα υπόλοιπα θέλουν καιρό για να «ωριμάσουν». Kαι το ζήτημα είναι ποιοι από τους μεσαίους και μικρούς παίκτες, -κυρίως- μπορούν να αντέξουν μέχρι τότε…

 

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΗ μεταναστευτική κρίση είναι ευρωπαϊκό πρόβλημα και απαιτεί ευρωπαϊκές λύσεις
Επόμενο άρθροΤο Παρίσι θέλει όλη την αλήθεια για τη δολοφονία του Κασόγκι