Τα σχέδια για σιδηροδρομικό δίκτυο και οδικό άξονα των δύο χωρών

 

Στην ίδρυση κοινής εταιρείας, η οποία θα αναλάβει την κατασκευή και διαχείριση του έργου εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης-Μπουργκάς-Ρούσε καθώς και την κατασκευή ενός δρόμου ταχείας κυκλοφορίας από την Αλεξανδρούπολη έως την περιοχή Μαρίτσα στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, αναμένεται να προχωρήσουν Ελλάδα και Βουλγαρία.

 

Μάλιστα ο Έλληνας πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας υπέγραψε διακύρηξη με τον Βούλγαρο ομόλογό του Μπόικο Μπορίσοφ στο πλαίσιο της Τετραμερούς Συνόδου Κορυφής Ελλάδας-Βουλγαρίας-Σερβίας-Ρουμανίας.

 

Στην διακύρηξη αυτή ρυθμίζονται όλα τα βήματα και τα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση των δύο έργων.

 

Επίσης στην Τετραμερή συζητήθηκε ακόμα η Συμφωνία Ελλάδας – Σερβίας να υπογραφεί μνημόνιο με την ΠΓΔΜ μετά τη συμφωνία για σιδηροδρομική διασύνδεση. Όλα τα παραπάνω, όπως επισημάνθηκε, θα είναι μέρος ενός δακτυλίου οδικών και σιδηροδρομικών διασυνδέσεων που θα ενώνουν όλες αυτές τις βαλκανικές χώρες μαζί και θα καταλήγουν στα λιμάνια Ελλάδας και Βουλγαρίας.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΞέπλυμα χρήματος μέσω της καμπάνιας για το Brexit;
Επόμενο άρθροΑποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες για τα NPLs