«Είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει και με την εξοικείωση των πολιτών στο νέο σύστημα (ηλεκτρονικό εισιτήριο), αλλά και με κάποιες ατέλειές του που στην πορεία διορθώνονται, ενώ σύντομα θα εισαχθούν και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού» αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΔΣ ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης σε ό,τι αφορά το θέμα των ουρών σε σταθμούς του μετρό.

 

«Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα» λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ. Απαντά, επίσης στις καταγγελίες των εργαζομένων λέγοντας πως και οι ίδιοι ξέρουν ότι «εμείς μοχθούμε καθημερινά για να βάλουμε ένα τέρμα στον κατήφορο αυτό της απαξίωσης, που βρήκαμε, και να αποκαταστήσουμε την εικόνα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών στο επιβατικό κοινό». Και συνεχίζει «… τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί, χωρίς την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού και χωρίς την ανανέωση του γερασμένου στόλου των οχημάτων. Για το λόγο αυτό χαιρετίζουμε τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, με τις οποίες προαναγγέλλει προσλήψεις εργαζομένων εντός του έτους μέσω ΑΣΕΠ σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως, για παράδειγμα, οδηγών και τεχνικών».

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΟ μαφιόζος Φρ. Αμάτο θέλει να δει τον Ματέο Σαλβίνι και συνεχίζει να κρατά τέσσερις ομήρους
Επόμενο άρθροΣτις 14 Νοεμβρίου η συζήτηση στην Ολομέλεια για τη Συνταγματική Αναθεώρηση