Αύξηση εσόδων κατά 4,5% το γ’ τρίμηνο

Αύξηση εσόδων κατά 4,5% το γ’ τρίμηνο

Σταθερή αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, κατά 4,5% ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG για το γ΄ τρίμηνο του 2018.

 

Σύμφωνα με την περιληπτική ενημέρωση που ανακοίνωσε η εταιρεία για την πορεία των εργασιών του τρίτου τριμήνου του 2018, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 4,2% στο τρίμηνο, με ισχυρές επιδόσεις να καταγράφονται στις αναπτυσσόμενες και τις αναδυόμενες αγορές.

 

 Οι όγκοι πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές παρέμειναν κατά βάση σταθεροί, με δεδομένη την υψηλή συγκριτική βάση του προηγούμενου έτους της τάξης του 2,2%.

 

 Οι όγκοι πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 11,3%. Αυτό το πολύ θετικό αποτέλεσμα είχε ευρεία βάση, με ισχυρή αύξηση του όγκου πωλήσεων σε όλες τις χώρες αυτού του τομέα δραστηριοποίησης. Η Πολωνία, διατηρώντας τηδυναμική ανάπτυξης, συνεισέφερε σημαντικά σε αυτό το αποτέλεσμα.

 

 Οι όγκοι πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 4,1%, με καλές συνεισφορές από όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Νιγηρίας και της Ρωσίας. Όπως αναμενόταν, διαπιστώσαμε μια επιβράδυνση του πολύ ισχυρού ρυθμού ανάπτυξης από τη Ρουμανία, την Ουκρανία και τη Σερβία, έναντι των πολύ υψηλών ποσοστών ανάπτυξης το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

 

 Τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση βελτιώθηκαν κατά 0,3% στο τρίμηνο, σημειώνοντας επιβράδυνση σε σύγκριση με τις πρόσφατες τάσεις, αντικατοπτρίζοντας τηχρονική συγκυρία των ενεργειών αύξησης των τιμών και το αρνητικό μείγμα καναλιών διανομής.

 

 Στις αναπτυγμένες αγορές τα έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση υποχώρησαν κατά 0,4%, καθώς οι ισχυροί όγκοι πωλήσεων στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών επηρέασαν αρνητικά το μείγμα κατηγορίας προϊόντων και οι ανταγωνιστικές πιέσεις οδήγησαν σε πιο έντονες προωθητικές ενέργειες στο τρίμηνο.

 

 Στις αναπτυσσόμενες αγορές τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 2,5%. Αυτό συνιστά βελτίωση σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο και αντανακλά τη στρατηγική μας για μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων σε αυτόν τον τομέα μέσω του μείγματος τιμών και κατηγορίας προϊόντων στο δεύτερο εξάμηνο.

 

 Στις αναδυόμενες αγορές τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 0,7%, μια επιβράδυνση σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο, εν μέρειλόγω της χρονικής συγκυρίας των αυξήσεων των τιμών. Ηπτώση του όγκουπωλήσεων premium σημάτων οινοπνευματωδών ποτών στη Ρωσία, είχε σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στο μείγμα κατηγορίας προϊόντων, ενώτο μείγμα καναλιών διανομής συνέχισε να είναι αρνητικό.

 

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

 

«Είμαστε ικανοποιημένοι από τις ενέργειές μας, οι οποίες επιτρέπουν στον Όμιλο να αξιοποιεί με επιτυχία τις ευκαιρίες ανάπτυξης στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας εξελίσσεται προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και, μέσω της συνεργασίας με τους πελάτες μας, ενισχύουμε την πρόσβασή μας στην αγορά.

 

Είχαμε ένα τρίμηνο σταθερής ανάπτυξης που χαρακτηρίστηκε από τις διαρκώς καλές επιδόσεις των όγκων πωλήσεων έναντι της υψηλής συγκριτικής βάσης. Όπως αναμενόταν, η επιβράδυνση στο ρυθμό αύξησης του μείγματος προϊόντων και τιμών αντικατοπτρίζεικυρίως τη χρονική συγκυρία της προγραμματισμένης αύξησης των τιμών των προϊόντων μας και αναμένουμε επιτάχυνση στο τέταρτο τρίμηνο. Το εμπορικό περιβάλλον για το μήνα Οκτώβριο ήταν ευνοϊκό, και είμαστε πεπεισμένοι ότι το 2018 θα αποτελέσει άλλη μια χρονιά ισχυρής ανάπτυξης τόσο ως προς τα έσοδα όσο και ως προς το περιθώριο κέρδους».

ΠΗΓΗ

Share this post