Αύξηση 17,4% κατέγραψαν οι πωλήσεις της Frigoglass το εννεάμηνο του 2018 και διαμορφώθηκαν σε 328,412 εκατ. ευρώ από 279,819 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

 

Τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 26,2% στα 48,398 εκατ. ενώ οι ζημιές περιορίστηκαν σε 1,094 εκατ. ευρώ από 41,307 εκατ. ευρώ πέρυσι.

 

Σε επίπεδο γ’ τριμήνου, η Frigοglass εμφάνισε πωλήσεις 80,299 εκατ. ευρώ (+5,6%), EBITDA ύψους 11,983 εκατ. ευρώ (+3%), ενώ οι ζημιές περιορίστηκαν σε 1,671 εκατ. από 9,338 εκατ.

 

Στην σχετική της ανακοίνωση, η εταιρεία κάνει λόγο για διψήφια αύξηση των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης εκτέλεσης της εμπορικής στρατηγικής, για βελτίωση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA λόγω της αύξησης του όγκου πωλήσεων, των ενεργειών μείωσης του κόστους πρώτων υλών και του ευνοϊκού μείγματος πωλήσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης, για ισχυρές καθαρές ταμειακές ροές και για βελτίωση στο 3,3 του δείκτη Καθαρού Δανεισμού προς EBITDA (σε 12μηνη βάση) από συνεχιζόμενες δραστηριότητες.

 

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigοglass, σχολίασε:”Τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου επιβεβαιώνουν την διατήρηση της αναπτυξιακής πορείας της εταιρείας. Η αύξηση των πωλήσεων και του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA συμβαδίζει με τις προσδοκίες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην εφαρμογή των στρατηγικών προτεραιοτήτων και στην υλοποίηση των επενδυτικών σχεδίων μας για να αξιοποιήσουμε τις παρουσιαζόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης.”

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΑυτό που έγινε δεν τιμά τους αγώνες του Πολυτεχνείου
Επόμενο άρθροΤα SOS στη συμπλήρωση αίτησης για τα αναδρομικά στον ΕΦΚΑ