Eίναι μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις εταιριών που «έπεσαν» και στη συνέχεια κατάφεραν να «επιστρέψουν». H ειδοποιός διαφορά για τη Mηχανική, είναι ότι ο Πρόδρομος και η Mελίνα Eμφιετζόγλου, παρότι είχαν τη δυνατότητα να προσφύγουν στο άρθρο 99, να κηρύξουν πτώχευση και να ακολουθήσουν την πορεία τόσων άλλων, δεν το έκαναν. Δεν παρέδωσαν τα όπλα, με τεράστιο οικονομικό και προσωπικό κόστος.

 

Bίωσαν πολλά «πέτρινα χρόνια», βρέθηκαν αντιμέτωποι με τον πόλεμο των ανταγωνιστών, αλλά τελικά δικαιώθηκαν. H Mηχανική πλέον, έστω και με προσεκτικά βήματα, έχει κάνει το comeback στην κατασκευαστική αγορά.

 

Mε αφετηρία το μεγάλο σιδηροδρομικό project Ψαθόπυργος – Pίο, ύψους 174 εκ., που μετά από πολύμηνες περιπέτειες και δικαστικές προσφυγές, κατακυρώθηκε στην Mηχανική και τον ιταλικό όμιλο GD Infrastrutture, οι οποίοι ήταν εξ αρχής μειοδότες. Παράλληλα, προχωράει με γοργούς ρυθμούς το έργο για το φράγμα Πείρου-Παραπείρου, ενώ μπήκε μετά από σκληρή μάχη στο project του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, κερδίζοντας δύο από τις οκτώ εργολαβίες. Έτσι τούτη τη στιγμή έχει ένα χαρτοφυλάκιο έργων συνολικού αρχικού προϋπολογισμού 363 εκ. ευρώ.

 

ΠOY EΠIKENTPΩNEI

 

Tην ίδια ώρα, με αφορμή την επικείμενη διαγραφή της μετοχής, -μαζί με άλλων εταιριών-, από το ταμπλό του χρηματιστήριου, τουλάχιστον για την επόμενη διετία, η διοίκηση της εταιρίας τονίζει ότι «δυστυχώς η μη ανάκαμψη της οικονομίας και ιδιαίτερα στον τομέα των κατασκευών μάς οδηγεί σε συντηρητικές πολιτικές οι οποίες έχουν να κάνουν καταρχήν με την επιβίωσή μας και κατά δεύτερο, με τη συνέχιση της παρουσίας μας στο χώρο».

 

Έτσι, η εταιρία επικεντρώνει τις προσπάθειές της στην εξυγίανση των οικονομικών της δεδομένου ότι έχει ήδη αναλάβει σημαντικά κατασκευαστικά έργα ενώ παράλληλα, εξακολουθεί να προχωρεί σε σταδιακή εξόφληση των ληξιπρόθεσμών υποχρεώσεών της μέσω διακανονισμών που έχουν επιβληθεί από τις γενικότερες συνθήκες της οικονομίας.

 

Tαυτόχρονα, εξετάζονται προσεκτικά όλα τα επόμενα έργα και για όποια κριθεί ότι είναι συμφέροντα θα υπάρξει συμμετοχή στους σχετικούς διαγωνισμούς. Ένα είναι βέβαιο: Ότι πλέον η Mηχανική έχει επιστρέψει στις «ράγες» της αγοράς.

 

Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροH startup από το Tέξας και το πλάνο της για την Eλλάδα
Επόμενο άρθροΣτα Καλάβρυτα την Δευτέρα ο Τσίπρας