Πολλή συζήτηση έχει γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα για την ανάγκη μείωσης των ρύπων του θείου και κυρίως για το πόσο αποτελεσματικά είναι τα scrubbers.

Ένας από τους εφοπλιστές που διατηρούν επιφυλάξεις είναι και ο Γιώργος Προκοπίου, ο οποίος δήλωσε πάλι πρόσφατα ότι το θέμα δεν είναι αν θα χρησιμοποιήσουν οι εφοπλιστές καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, 0,5% ή θα εγκαταστήσουν scrubbers στα πλοία. «Tο ερώτημα δεν είναι σωστό.

 

H μεταφορά της ρύπανσης από τον αέρα στη θάλασσα μέσω των scrubbers που αυτή είναι η λειτουργία τους, δεν είναι πρόοδος. H πιο σωστή προσέγγιση είναι να μην προκαλούμε τη ρύπανση εξαρχής» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Προκοπίου.

 

Πάντως, η Dynagas LNG Partners στην αμερικανική χρηματαγορά διαπραγματεύεται στην τιμή των 4,72 δολ., ενώ η κεφαλαιοποίησή της βρίσκεται στα 156,31 εκατ. δολ. O εφοπλιστής συνεχίζει στο μεταξύ τις επιλεκτικές επενδύσεις.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΠρωτοβουλίες Energean σε Καβάλα, Ηλεία και Ισραήλ για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Επόμενο άρθροΑντίθετοι οι φαρμακοποιοί στην πώληση συμπληρωμάτων από γυμναστήρια