Με πρωτοβουλία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και της Marketing Greece μέσα στο Νοέμβριο δημιουργήθηκε η πρώτη σπονδυλωτή Broadcasting Live καμπάνια για την τουριστική Θεσσαλονίκη.

 

Η Wanderlust Greece, όπως ονομάζεται, είναι ουσιαστικά ένα ψηφιακό ταξιδιωτικό show του DiscoverGreece.com, που άνοιξε στη Θεσσαλονίκη ένα νέο κύκλο προβολής των τουριστικών περιοχών της Ελλάδας, παρουσιάζοντας γνωστές, λιγότερο γνωστές και ξεχωριστές τουριστικές εμπειρίες και διαδρομές της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.

 

Το ζευγάρι των παρουσιαστών (Yabatravellers) έζησε και μετέδωσε live μέσα από τα social media τον καθημερινό παλμό στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας , αποκαλύπτοντας όλα τα μυστικά που κάνουν τη Θεσσαλονίκη αξιαγάπητη σε Έλληνες και ξένους. Η καμπάνια έφερε στο προσκήνιο τις πιο ξεχωριστές εμπειρίες που αναζητά ο επισκέπτης σ’ ένα ολοκληρωμένο τριήμερο (48 ώρες στην πόλη+ 1 ημέρα κοντινή εξόρμηση) στη Θεσσαλονίκη.

 

Oι παρουσιαστές του Digital Travel Show είναι επαγγελματίες travel influencers κι αποτύπωσαν τις εμπειρίες τους (σε φώτο, video, κείμενα και hashtag) από τις Ομπρέλες και το Ηλιοβασίλεμα, το Λευκό Πύργο, την Παραλία και τα Λαδάδικα, το Αρχαιολογικό και Βυζαντινό Μουσείο, τον Πύργο του ΟΤΕ, την πλατεία Αριστοτέλους, τους δρόμους του κρασιού και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, τους χαλαρούς ρυθμούς και το «City by Night», τις γειτονιές της Άνω Πόλης και τα landmarks της Θεσσαλονίκης. Πραγματοποίησαν ένα ξεχωριστό γαστρονομικό tour ενώ για τους κοντινούς προορισμούς επέλεξαν Βεργίνα και Όλυμπο.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΚέρδη ύψους 60 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2018
Επόμενο άρθροΗ Ελλάδα χρειάζεται ένα επενδυτικό σοκ