Συνεργασία με ελληνικές επιχειρήσεις παραδοσιακών προϊόντων του κλάδου των τροφίμων, τα οποία είναι χαρακτηριστικά της κουλτούρας, του πολιτισμού και των παραδόσεων μίας περιοχής, ζητά η εταιρία FarEastInc., η οποία δραστηριοποιείται στην προώθηση προϊόντων από όλο τον κόσμο, ως φορείς πολιτισμού και παράδοσης. Σημαντικό είναι να υπάρχει μία ενδιαφέρουσα ιστορία πίσω από κάθε προιόν, προκειμένου να μπορεί να υποστηρίξει την προώθησή του, όπως αναφέρεται στο ενημερωτικό έγγραφο του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στην Ιαπωνία.

 

Η FarEastInc είναι μία από τις σημαντικές, σχετικά νέες, μικρού μεγέθους δυναμικές επιχειρήσεις εισαγωγής τροφίμων στην περιοχή Kansai (Oσάκα) της Ιαπωνίας. Η εταιρεία ιδρύθηκε στις 16 Απριλίου 2009. Oι πωλήσεις της ανέρχονται στα 1,4 δισ. γιέν ετησίως (11,2 εκ. Ευρώ). Το concept της εταιρείας είναι, ότι αποτελεί «σημείο συνάντησης» (cross), παραγωγών, διανομέων και καταναλωτών.

 

Σε παρουσίαση των ελληνικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκε από το Γραφείο ΟΕΥ Τόκυο, η ιαπωνική επιχείρηση επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα «φιστίκια Αιγίνης», αλλά και για όλα τα ελληνικά προϊόντα ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων, καθώς και για παραδοσιακά γλυκίσματα κλπ. Η εταιρεία FarEastInc., ιδρύθηκε στις 25 Οκτωβρίου 1994 με αρχικό κεφάλαιο 20 εκ. Γιέν Ιαπωνίας.

 

«Προτείνεται η εκδήλωση ενδιαφέροντος και η επικοινωνία των ελληνικών επιχειρήσεων με τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις, πραγματοποιηθεί μέσω του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο, δεδομένου ότι η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν ενδείκνυται για τις ιαπωνικές επιχειρήσεις, λόγω του όγκου της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που λαμβάνουν, λόγω του φόβου «κακόβουλου λογισμικού», επειδή δεν ομιλούν την αγγλική, αλλά και λόγω της αυστηρότητας όσον αφορά στην «σπατάλη» εργατοωρών, κυρίως όμως λόγω κουλτούρας σύμφωνα με την οποία ο πιθανός συνεργάτης θα πρέπει να έχει συστηθεί από κάποιο φερέγγυο πρόσωπο ή θεσμό» όπως σημειώνεται σχετικά.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕνωμένοι με τον Κ. Μητσοτάκη μπροστά πάμε προς τη νίκη
Επόμενο άρθρο«Ρίχνει» 14 δισ. στην ηλεκτροκίνηση η Audi