Μέσα στο καλοκαίρι, σύμφωνα με τον υπουργό υποδομών και μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, θα βγουν οι διαγωνισμοί κι οι αναθέσεις για την υλοποίηση παρεμβάσεων πρωτίστως στην Περιφέρεια Θεσσαλίας ύψους 900 εκ. ευρώ.

Σε δηλώσεις του στα εγκαίνια του Σταθμούς Ασφαλούς Στάθμευσης Φορτηγών στο Αερινό, ο υπουργός, συμπλήρωσε ότι στη συνέχεια θα βγουν και οι διαγωνισμοί για την οριστική αποκατάσταση με όρους υψηλότερης ανθεκτικότητας στον βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης και στους άξονες Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα ύψους 463εκ. ευρώ έτσι ώστε όπως είπε «το κομμάτι των έργων που χρηματοδοτούνται από ταμεία ανάκαμψης ύψους 600εκ. ευρώ να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τέλος του 2025».

Όσον αφορά στα 33 σχολεία που η χρηματοδότηση είναι από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, επεσήμανε ότι «η αποκατάσταση έχει ξεκινήσει και η υλοποίηση έργων θα ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Δεκέμβριο 2024. Από το φθινόπωρο θα μπούνε εργολάβοι».

Για το βόρειο τμήμα του Ε65 το τμήμα του βόρειου άξονα που δεν έχει ολοκληρωθεί, καθώς ένα τμήμα έχει φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 56% , αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025.

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, ανέφερε από την πλευρά του ότι «Οι μελέτες και τα τεύχη δημοπράτησης έχουν τελειώσει και εντός των ημερών βγαίνει και ο κωδικός για τη δέσμευση των πιστώσεων για να γίνει η διαδικασία της ανάθεσης. Μιλάμε για 1,4 δις να δοθεί προς διάθεση. Είναι θέμα ημερών κι αυτό που καθυστέρησε είναι τα τεύχη δημοπράτησης κι η δυσχέρεια των έργων» καθώς σύμφωνα με τον ίδιο «υπάρχουν δρόμοι που δεν ήταν επισκέψιμοι και είδαμε μέσα από drones», επισημαίνοντας ιδιαίτερα τις ζημιές που έχουν υποστεί τα ορεινά της Καρδίτσας και των Τρικάλων που αρκετά δύσκολες.

Προηγούμενο άρθροOι τελετές ορκωμοσιών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Επόμενο άρθροΕκλογές Γαλλία: Πώς μεταφράζεται η αμηχανία της κυβέρνησης Μητσοτάκη στα… γαλλικά;