Στη συνεχιζόμενη ταλαιπωρία που προκαλείται στους κατοίκους του Νοτίου Πηλίου
εξαιτίας της αδυναμίας των υπηρεσιών του Δήμου να ενσωματώσει τις πληρωμές
που πραγματοποιούνται για ύδρευση και άρδευση, μέσω τραπέζης, αναφέρονται
με νέα τους παρέμβαση ο επικεφαλής και οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης
“Νέα Αρχή για τον Τόπο μας”.
Πιο συγκεκριμένα:
«Επανερχόμαστε στο ζήτημα που απασχολεί τους κατοίκους του Νοτίου Πηλίου και
σχετίζεται με την αδυναμία των αρμοδίων υπηρεσιών του Δήμου να ενσωματώσουν
τις πληρωμές που πραγματοποιούνται για την εξόφληση των λογαριασμών
ύδρευσης και άρδευσης μέσω τραπέζης.
Δυστυχώς, εν έτη 2024, και ενώ, θεωρητικά πάντα σε ότι αφορά τον Δήμο μας, η
τεχνολογία αποτελεί σύμμαχο των πολιτών για τη μείωση της ταλαιπωρίας τους, το
εν λόγω ζήτημα συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα βασικότερα προβλήματα για
όσους έχουν, κατά τα άλλα, το προνόμιο να κατοικούν στο Νότιο Πήλιο.
Ένα πρόβλημα το οποίο υφίσταται, πλέον, αρκετά χρόνια, πράγμα που καθιστά
σαφές σε όλους μας ότι η ταλαιπωρία που υφίστανται οι δημότες φέρει
αποκλειστικά την ευθύνη της δημοτικής αρχής του κ. Μιτζικού.
Και πως θα μπορούσε να ισχύει το αντίθετο όταν, ενώ οι δημότες πληρώνουν
κανονικά το τίμημα των λογαριασμών τους, στο γκισέ των τραπεζών ή μέσω intern
banking, όπως άλλωστε προτρέπει και το ειδοποιητήριο που αποστέλλεται από τον
Δήμο Νοτίου Πηλίου, πληροφορούνται από τις υπηρεσίες του Δήμου, ότι έχουν
ανεξόφλητους λογαριασμούς ετών.
Δεν είναι, δε, λίγες οι περιπτώσεις εκείνες, που ο Δήμος έχει προβεί και στην
δέσμευση των τραπεζικών τους λογαριασμών, για ποσά -όπως μας καταγγέλλεται-
που δεν ξεπερνούν τα 400 ευρώ, τη στιγμή που οι ίδιοι προσκομίζουν τις αποδείξεις
εξόφλησης αυτών των λογαριασμών, με αποτέλεσμα η ταλαιπωρία να καθίσταται
ακόμη μεγαλύτερη!
Στον αντίποδα, ο Δήμος αδυνατεί να επιλύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα, που
απασχολεί επί χρόνια, οι υπηρεσίες του Δήμου είναι “άφαντες” και οι αρμόδιοι
απαξιούν να απαντήσουν ακόμη και στα τηλέφωνα των δημοτών που υφίστανται
την ταλαιπωρία αυτή, με αποτέλεσμα η οργή να ξεχειλίζει και μεγάλη μερίδα των
δημοτών, που υφίστανται αυτή την ταλαιπωρία να ετοιμάζουν ομαδικές αγωγές.
Κάτι που όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι -εκτός όλων των άλλων- θα αποτελέσει ακόμη
ένα πλήγμα για την δημόσια εικόνα και την αξιοπιστία του Δήμου μας, που το
τελευταίο διάστημα δέχεται απανωτά πλήγματα.
Κατάσταση που, προφανώς, φέρει την αποκλειστική ευθύνη του κ. Μιτζικού και της
δημοτικής του ομάδας.
Ωστόσο, είναι επιβεβλημένο να βρεθεί λύση για τον πρόβλημα αυτό, άπαξ δια
παντός, ώστε να σταματήσει η ταλαιπωρία των δημοτών και να επιτελέσει ο Δήμος,
επιτέλους, το πραγματικό του έργο, που δεν είναι άλλο από την διαρκή και
καθημερινή βελτίωση των συνθηκών κάτω από τίς οποίες διαβιούν οι πολίτες.
Πράγμα, που περιμένουμε, εναγωνίως, να ακούσουμε από τον κ. Μιτζικό και τους
συνεργάτες του!
Και, παρεμπιπτόντως, καλούμε τον κ. Δήμαρχο να μας ενημερώσει την εξέλιξη της
λειτουργίας της τηλεμετρίας, την έναρξη της οποίας ανακοίνωσε λίγο διάστημα
πριν, με μία από τις ανακοινώσεις του στον τύπο.
Λειτουργεί κανονικά; Και, αν ναι, ποια δημοτικά διαμερίσματα αφορά;»