Αιμοδοσία, με σκοπό την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος διοργανώνει η 3η
Κοινότητα του Δήμου Λαρισαίων, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο
Λάρισας. Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Πέμπτη 9 Ιανουαρίου
2025, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Πολιτιστικού Κέντρου Αγίου
Κωνσταντίνου (2ος όροφος).

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθροΜε διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια το νέο Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΥΑΛ – «Δεσμευόμαστε για την παροχή καθαρού, ποιοτικού, φθηνού νερού προς τους πολίτες», τόνισε ο Δήμαρχος Λαρισαίων και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ, κ.Θανάσης Μαμάκος
Επόμενο άρθροΣυμμόρφωση με τα ψηφίσματα του ΟΗΕ ζητεί η Ελλάδα μετά τη νέα πυραυλική δοκιμή στη Βόρεια Κορέα