Καταγγελία με την οποία αναδεικνύει τη διαφορετική προσφορά και συμπεριφορά δημοσίων υπαλλήλων της ίδιας υπηρεσίας έκανε με ανάρτησή του στο διαδίκτυο, Βολιώτης. Συγκεκριμένα ανέφερε:

”Eπισκέφθηκα το τμήμα συντάξεων του ΕΦΚΑ Βόλου για να καταγγείλω παράνομες ενέργειες τού ΕΦΚΑ Θεσσαλονίκης, μετά από ραντεβού πού έκλεισα από το 1555. Στο πρώτο ραντεβού, η υπάλληλος που ήταν στο τμήμα, αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει και μου συνέστησε να πάω Θεσσαλονίκη λέγοντας ότι, το 1555 είναι ιδιωτικός οργανισμός. Οταν πήγα σε διπλανό τμήμα για να ζητήσω αντίγραφο φακέλου, έτρεξε ασθμαίνοντας κι έλεγε στις υπαλλήλους τι να ΜΗΝ κάνουν, χωρίς να έχει αρμοδιότητα. Εκλεισα άλλο ραντεβού από το 1555 κι αυτή τη φορά άλλη υπάλληλος έκανε τα πάντα για να με εξυπηρετήσει, πραγματοποιώντας όλες τις ενέργειες που χρειαζόταν. Δίνω συγχαρητήρια σ’ αυτήν την υπάλληλο πού είναι κόσμημα για τον ΕΦΚΑ και της εύχομαι καλή επιτυχία στην εγχείρηση πού θα κάνει αύριο, ώστε να γυρίσει ακμαία στην υπηρεσία και να εξυπηρετεί κάποιους πονεμένους ανθρώπους σαν εμένα. Οσο για την κυρία που έκανε τα πάντα για να…….μην κάνει την δουλειά της ύστερα από άνωθεν εντολές, θα συμπεριληφθεί στην αναφορά που θα κάνω”.

Να η αξιολόγηση που λέγαμε………………

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθροΗ Μπαρτσελόνα έχει ξεκινήσει συζητήσεις με τον Ράσφορντ
Επόμενο άρθροΟ Στάρμερ στηρίζει την ιαπωνική Nissan για να σώσει βρετανικές θέσεις εργασίας