Σε απολογία κλήθηκαν ο Εβάν Φουρνιέ και η ΚΑΕ Ολυμπιακός από τη Διαρκή Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας (ΔΕΑΒ) για όσα εκτυλίχθηκαν στον αγώνα της περασμένης Κυριακής με τον Πανιώνιο στο κλειστό της Γλυφάδας.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
Σε απολογία κλήθηκαν ο Εβάν Φουρνιέ και η ΚΑΕ Ολυμπιακός από τη Διαρκή Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας (ΔΕΑΒ) για όσα εκτυλίχθηκαν στον αγώνα της περασμένης Κυριακής με τον Πανιώνιο στο κλειστό της Γλυφάδας.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr