Σε απολογία κλήθηκαν ο Εβάν Φουρνιέ και η ΚΑΕ Ολυμπιακός από τη Διαρκή Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας (ΔΕΑΒ) για όσα εκτυλίχθηκαν στον αγώνα της περασμένης Κυριακής με τον Πανιώνιο στο κλειστό της Γλυφάδας.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟι κλήσεις της ΔΕΑΒ για το «ντου» στα δημοσιογραφικά της Τούμπας
Επόμενο άρθροΣτα ημιτελικά Ρεάλ και Μπενφίκα