Παρότι ως ποδοσφαιριστής του Άρη δεν παρουσίασε κάτι το ιδιαίτερο το εξάμηνο που αγωνίστηκε στους «κίτρινους», εντούτοις θα τον θυμόμαστε για την αποκάλυψη που έκανε τρία χρόνια μετά τη φυγή του από τους Θεσσαλονικείς.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







