Την ικανοποίησή του για τη νίκη κορυφής που σημείωσε ο Ολυμπιακός στην έδρα της Βιλερμπάν εξέφρασε ο Γιώργος Μπαρτζώκας, μετά το τέλος του αγώνα στο Αστρομπάλ, επισημαίνοντας πάντως ότι η ομάδα του πήγε να τελειώσει το ματς πιο νωρίς απ’ ότι έπρεπε.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
 

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΒεζένκοφ: «Δεν υπάρχουν εύκολα ματς»
Επόμενο άρθροΣε έναν ακόμη τελικό προκρίθηκε ο Πετρούνιας