Η Αστυνομική Διεύθυνση Βόλου, είναι αρνητική στην πρόταση του ΠΑΟΚ, που δέχτηκε και ο ΟΦΗ, να διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος με γεμάτο γήπεδο και να μη υπάρξουν νεκρές ζώνες, αφού οι σχέσεις οπαδών των δύο ομάδων είναι πολύ καλές.
Τι και εάν ο ΠΑΟΚ έκανε αίτημα στο οποίο συναίνεσε και ο ΟΦΗ, και η ΕΠΟ ήταν θετική ώστε να διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας στο Πανθεσσαλικό Στάδιο δίχως νεκρές ζώνες, στο πλαίσιο των καλών σχέσεων των οπαδών των δυο ομάδων.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







