Αλέξανδρος Αντωνόπουλος / NDPPHOTO / ΠΕΤΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΡΕΑΣ
07/08/2023 13:46:37
#609786 Αλέξανδρος Αντωνόπουλος-Δημήτρης Καταλειφός-Μιχάλης Ρέππας-Μάνος Ιωάννου
NDPPHOTO / ΘΩΜΑΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
07/08/2023 13:46:06
#609777 Αλέξανδρος Αντωνόπουλος-Σπύρος Μπιμπίλας-Μιχάλης Ρέππας-Μάνος Ιωάννου
NDPPHOTO / ΘΩΜΑΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
26/04/2023 08:52:53
#596363 Μιχάλης Ρέππας-Αλέξανδρος Αντωνόπουλος
NDPPHOTO / ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΡΕΑΣ
04/02/2023 08:43:32
#587566 Αλέξανδρος Αντωνόπουλος
NDPPHOTO / NDP PHOTO
04/02/2023 08:43:30
#587565 Αλέξανδρος Αντωνόπουλος
NDPPHOTO / NDP PHOTO
04/02/2023 08:43:28
#587564 Αλέξανδρος Αντωνόπουλος
NDPPHOTO / NDP PHOTO
04/02/2023 08:43:27
#587563 Αλέξανδρος Αντωνόπουλος
NDPPHOTO / NDP PHOTO
24/01/2023 10:48:26
#586371 Αλέξανδρος Αντωνόπουλος-Μιχάλης Ρέππας-Θανάσης Παπαθανασίου
NDPPHOTO / ΕΛΛΗ ΠΟΥΠΟΥΛΙΔΟΥ







«Όταν παίζαμε “Παλέρμο”, η Καίτη Κωνσταντίνου ήταν η καλύτερη δολοφόνος» είπε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος.

Στην εκδήλωση για την Καίτη Κωνσταντίνου έδωσε το παρών ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, ο οποίος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα».

«Δεν σηκώθηκα να μιλήσω στην εκδήλωση γιατί τους πήραν όλους τα ζουμιά και θα με έπαιρναν κι εμένα», είπε αρχικά ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος.

Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος είπε στη συνέχεια: «Ήταν μια εξαιρετική εκδήλωση και χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που τιμούν στον τόπο τους τα παιδιά του τόπου τους. Η Καίτη είναι από τους ανθρώπους που δεν ξεχνιέται όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Η Καίτη δεν ήταν σταρ, ήταν ένας απλός, σεμνός και ευθύς άνθρωπος, είχε βλέμμα καθαρό. Θυμάμαι όταν ήμασταν πολύ πιο νέοι και παίζαμε στο σπίτι της Καβογιάννη “Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο”, η Καίτη ήταν η καλύτερη δολοφόνος, δεν την έπιανε κανείς ποτέ».


Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΥπό την αιγίδα της ΕΚΠΟΛ η παρουσίαση του βιβλίου «Η πεντάμορφη Ελληνική μουσική και το τέρας της πολιτιστικής βιομηχανίας» του Θεοδώρου Δ. Κουτσοβαγγέλη στον Βόλο
Επόμενο άρθροΤο κρουαζιερόπλοιο «Silver Muse» καταπλέει την Παρασκευή στο λιμάνι του Βόλου