Πατώντας… γκάζι στο β’ ημίχρονο η Φενέρμπαχτσε πέρασε νικηφόρα την Πέμπτη από τη Λιόν, επικρατώντας με 81-76 της Βιλερμπάν, στο φινάλε της κανονικής σεζόν της Euroleague.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟι αντίπαλοι της εθνικής γυναικών χάντμπολ στο Euro 2026
Επόμενο άρθροΓενική συνέλευση αγωνίας των εργαζομένων σε κοινωνικές δομές των Δήμων Μαγνησίας-Αβεβαιότητα με τη λήξη του ΕΣΠΑ