Σκεφτόμαστε……….με τη βοήθεια του Θεού θ’ ανέβω στη Γορίτσα στον Βόλο να προσκυνήσω στον ιερό ναό που γιορτάζει σήμερα, μεγάλη η χάρη της Παναγίας μας. Ελα όμως που μπορεί να συμβεί και το απρόοπτο. Γι’ αυτό ήταν εκεί και εθελοντές της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας. Για να βοηθήσουν αν χρειαζόταν, που χρειάστηκε δηλαδή.




Νίκος Βητσόπουλος







