Μαζική συγκέντρωση πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στις Κοινωνικές Δομές της Μαγνησίας το απόγευμα της Παρασκευής 17 Απριλίου μπροστά στον Αγιο Νικόλαο, επί της οδού Ερμού στο κέντρο του Βόλου, ζητώντας να σταματήσει η εργασιακή τους ”ομηρία” και η αβεβαιότητα για το μέλλον μετά τη λήξη του προγράμματος ΕΣΠΑ, από το οποίο χρηματοδοτούνται οι δομές. Μοίρασαν ενημερωτικό υλικό σε διερχόμενους πολίτες, τονίζοντας ότι εκτός από τους ίδιους θα ζημιωθούν και οι άλλοι πολίτες που θα στερηθούν των υπηρεσιών των δομών. Επίσης, θα συμμετάσχουν σε 24ωρη απεργία του κλάδου, την προσεχή Πρασκευή 24 Απριλίου.

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθρο«Αποσύρθηκα εγώ για να μην φαγωθώ και για να μην φαγωθούμε»
Επόμενο άρθροΘρήνος με τον θάνατο του Όσκαρ Σμιτ