O Μάρκο Νίκολιτς δήλωσε περήφανος για την Ένωσης παρά τον αποκλεισμό της από την Ράγιο Βαγιεκάνο. Ο προπονητής των «κιτρινόμαυρων» θεωρεί ότι ήταν πολύ κοντά στο να προκριθούν.

«Ήμασταν πολύ κοντά, είδα highlights και βίντεο και ήμασταν πολύ κοντά», είπε χαρακτηριστικά ο Σέρβος.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο«Τα καλύτερα έρχονται, απαράδεκτο το γήπεδο της Ράγιο»
Επόμενο άρθροΜοίρασε συγχαρητήρια για την προσπάθεια ο Ηλιόπουλος