O Μάρκο Νίκολιτς δήλωσε περήφανος για την Ένωσης παρά τον αποκλεισμό της από την Ράγιο Βαγιεκάνο. Ο προπονητής των «κιτρινόμαυρων» θεωρεί ότι ήταν πολύ κοντά στο να προκριθούν.
«Ήμασταν πολύ κοντά, είδα highlights και βίντεο και ήμασταν πολύ κοντά», είπε χαρακτηριστικά ο Σέρβος.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







