Στην κρισιμότητα του κυριακάτικου ντέρμπι κορυφής ανάμεσα στη Μάντσεστερ Σίτι και την Άρσεναλ στο «Έτιχαντ» στάθηκε σε δηλώσεις του ο Πεπ Γκουαρντιόλα, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τελικό τη μονομαχία με τους «κανονιέρηδες».

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΑπεβίωσε 90χρονη στον Βόλο
Επόμενο άρθροΑγιος Λαυρέντιος Πηλίου: Γιορτή της Ζωοδόχου Πηγής στην Παναγία Σουραυλούς με την παράδοση σε πρώτο πλάνο