Σε ανακοίνωσή της η Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία Μαγνησίας αναφέρει:

”Στα περισσότερα από 10 χρόνια, που βρίσκεται στο τιμόνι του Δήμου Βόλου ο κ. Μπέος, άσφαλτος δεν έχει πέσει, εκτός εξαιρέσεων, σε μη κεντρικούς δρόμους της πόλης του Βόλου. Τον τελευταίο καιρό η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Με τα συνεργεία των οπτικών ινών που έχουν επελάσει στην πόλη του Βόλου, οι παγίδες, τα σαμαράκια και οι απρόβλεπτες τρύπες έχουν δημιουργήσει εφιαλτική κατάσταση για αυτοκίνητα, μηχανάκια ποδήλατα, ακόμα και πεζούς. Ο υπεύθυνος για την επίβλεψη αυτής της κατάστασης, που είναι ο Δήμος Βόλου, εμφανίζεται παντελώς αδιάφορος για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση. Ο ίδιος ο Δήμαρχος Βόλου, που έχει κάνει σόου γιατί κάποιος πολίτης παρκάρισε παράνομα, είναι εξαφανισμένος όταν σκάβονται οι δρόμοι της πόλης και κινδυνεύει ακόμα και η σωματική ακεραιότητα των πολιτών. Φαίνεται πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να είναι καλή η κατάσταση του Πανθεσσαλικού Σταδίου που παίζει η ομάδα του, ο ΝΠΣ Βόλος και τα υπόλοιπα τον αφήνουν αδιάφορο. Αυτός απλώς δημαρχεύει, αν και αυτό ακόμα ασκείται πλημμελώς, αφού έχει πάνω από ένα χρόνο να πατήσει σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, λες και δημαρχεύει σε άλλη πόλη και όχι στο Βόλο.
Η Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία Μαγνησίας ζητάει να σταματήσει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση”.
Σχόλιο: Οχι μόνο η ΠΠΜ. Και οι πολίτες τα ίδια ζητάνε……….
Νίκος  Βητσόπουλος
Προηγούμενο άρθροΒήμα παραμονής από την Καρδίτσα
Επόμενο άρθροΑπεβίωσε 70χρονη στον Βόλο