Ο Χρήστος Κόντης με ανάρτηση του στα social είπε το δικό του ευχαριστώ στους Αλέξανδρο Τζιόλη, Διονύση Χιώτη και Ευθύμη Κυπριανού για την προσφορά τους στην ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος από τον ΟΦΗ.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
Ο Χρήστος Κόντης με ανάρτηση του στα social είπε το δικό του ευχαριστώ στους Αλέξανδρο Τζιόλη, Διονύση Χιώτη και Ευθύμη Κυπριανού για την προσφορά τους στην ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος από τον ΟΦΗ.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr