Ο Χρήστος Κόντης με ανάρτηση του στα social είπε το δικό του ευχαριστώ στους Αλέξανδρο Τζιόλη, Διονύση Χιώτη και Ευθύμη Κυπριανού για την προσφορά τους στην ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος από τον ΟΦΗ.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟ εορτασμός της εργατικής Πρωτομαγιάς στον Βόλο από το Εργατικό Κέντρο και την ΑΔΕΔΥ
Επόμενο άρθροΠρεμιέρα-φιάσκο σε ελληνικό αεροδρόμιο: Τρεις τραυματίες σε τελετή υποδοχής-παρωδία και διεθνές ρεζιλίκι (βίντεο)