Υπό τις οδηγίες της Σελέν Ερντέμ θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού.

Παρά τα σενάρια που την ήθελαν να μη συνεχίζει στις «πράσινες» η ίδια με μήνυμά της στα social media την Παρασκευή φρόντισε να βάλει τέλος στη σχετική φημολογία, στέλνοντας μήνυμα παραμονής στο «τριφύλλι».

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΠρεμιέρα-φιάσκο σε ελληνικό αεροδρόμιο: Τρεις τραυματίες σε τελετή υποδοχής-παρωδία και διεθνές ρεζιλίκι (βίντεο)
Επόμενο άρθροΠανσέληνος Μαΐου 2026: Γιατί ονομάζεται “Φεγγάρι των Λουλουδιών (βίντεο)