Υπό τις οδηγίες της Σελέν Ερντέμ θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού.
Παρά τα σενάρια που την ήθελαν να μη συνεχίζει στις «πράσινες» η ίδια με μήνυμά της στα social media την Παρασκευή φρόντισε να βάλει τέλος στη σχετική φημολογία, στέλνοντας μήνυμα παραμονής στο «τριφύλλι».
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







