Σκληρή επίθεση κατά του επικεφαλής της αντιπολίτευσης Νίκου Παπαπέτρου εξαπέλυσε ο δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, μέσω δημόσιας δήλωσής του, με αφορμή αναφορές και αναρτήσεις σχετικά με περιστατικό που σημειώθηκε σε εκδήλωση φοιτητών της Γεωπονικής στο Δημαρχείο Βόλου.
Ο δήμαρχος χαρακτηρίζει τον κ. Παπαπέτρο «γκαφατζή, ψεύτη και γραφική φιγούρα της πολιτικής», υποστηρίζοντας ότι με τη στάση του «υποβαθμίζει και ευτελίζει τον θεσμό της αυτοδιοίκησης».
Παράλληλα, σημειώνει ότι στο παρελθόν τού είχε προτείνει «να εξετάσει με κάποιον ειδικό την εμμονή που έχει» με το πρόσωπό του, αναφέροντας πως ο ίδιος δεν ακολούθησε τη συμβουλή αυτή και αντέδρασε με μηνύσεις.
«Δεν ήμουν στο Δημαρχείο»
Αναφερόμενος στο περιστατικό κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης των φοιτητών της Γεωπονικής, ο Αχιλλέας Μπέος υποστηρίζει ότι δεν βρισκόταν στο Δημαρχείο την ώρα των επεισοδίων και συνεπώς δεν είχε καμία εμπλοκή στις αντιδράσεις ή στην κλήση της Αστυνομίας.
Όπως αναφέρει, εκείνη την ώρα συμμετείχε σε συγκεντρώσεις κατοίκων στο Κατηχώρι και στην Άλλη Μεριά και δεν γνώριζε τι συνέβαινε στο Δημαρχείο.
«Δεν πηγαίνω στο Δημοτικό Συμβούλιο για να συζητώ με ανθρώπους που ονειρεύονται με ανοιχτά μάτια»
Στη δήλωσή του ο δήμαρχος Βόλου απαντά και στις επικρίσεις για την απουσία του από συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, σημειώνοντας ότι επιλέγει να αφιερώνει τον χρόνο του «στις ανάγκες της πόλης και των συμπολιτών» και όχι, όπως αναφέρει, «στα καμώματα διαφόρων μωροφιλόδοξων».
Κλείνοντας, απευθύνεται προσωπικά στον Νίκο Παπαπέτρο, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Φίλε Νίκο, παραμένεις αδυναμία. Προσεύχομαι να είσαι καλά και να φωτίσει ο Θεός τα κομματόσκυλα που σε στηρίζουν, ακόμη, να είμαστε αντίπαλοι στις επόμενες εκλογές».







