«Bράζει» ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με τη διαιτησία που έχει ο Παναθηναϊκός στη σειρά με τη Βαλένθια. Ο ιδιοκτήτης των πράσινων γνωστοποίησε ότι έστειλε βίντεο στην Ευρωλίγκα με φάσεις από όλα τα διαιτητικά λάθη που θεωρεί ότι έγιναν στον τελευταίο αγώνα αναμένοντας την απάντησή της.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΌλα ανοιχτά για τον τίτλο
Επόμενο άρθροΟλυμπιακός-ΠΑΟΚ: Η τελευταία ευκαιρία των διεκδικητών