Το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία +70kg κατέκτησε η 32χρονη αθλήτρια του συλλόγου ”Ταξιάρχης”, Στεφανία Ζαχείλα από τον Βόλο, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πάλης στην άμμο, στην πόλη Ντα Νανγκ του Βιετνάμ.
Με δύναμη, αποφασιστικότητα και αγωνιστική ψυχή, κυριάρχησε σε όλους τους αγώνες και ανέβηκε στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου, χαρίζοντας περηφάνια και συγκίνηση, γι’ αυτή τη σπουδαία επιτυχία!

Νίκος Βητσόπουλος







