Ο προπονητής του Παναθηναϊκού έκανε δηλώσεις πριν από το εκτός έδρας ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (13/5, 19:30), για την 5η αγωνιστική των play-offs πρωταθλήματος της Super League.

Με το πρωτάθλημα να έχει κριθεί και τον Παναθηναϊκό να έχει τερματίσει και μαθηματικά στην 4η θέση της βαθμολογίας, ο Ισπανός προπονητής, μίλησε σχετικά με τα εναπομείναντα παιχνίδια και τους στόχους του τριφυλλιού σε αυτά, αλλά και το συνολικότερο πρότζεκτ της ανοικοδόμησης του πράσινου ρόστερ.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣτον δρόμο της επιστροφής ο Λημνιός
Επόμενο άρθροΔιπλό γοήτρου ο Ατρόμητος, 3-0 την Κηφισιά