Ο προπονητής του Παναθηναϊκού έκανε δηλώσεις πριν από το εκτός έδρας ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (13/5, 19:30), για την 5η αγωνιστική των play-offs πρωταθλήματος της Super League.
Με το πρωτάθλημα να έχει κριθεί και τον Παναθηναϊκό να έχει τερματίσει και μαθηματικά στην 4η θέση της βαθμολογίας, ο Ισπανός προπονητής, μίλησε σχετικά με τα εναπομείναντα παιχνίδια και τους στόχους του τριφυλλιού σε αυτά, αλλά και το συνολικότερο πρότζεκτ της ανοικοδόμησης του πράσινου ρόστερ.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







