Εικόνα εγκατάλειψης παρουσιάζει το πρώην ”τουριστικό περίπτερο” Νέας Ιωνίας κι αργότερα ”κέντρο ενημέρωσης για τα ναρκωτικά”, που βρίσκεται ανάμεσα στις οδούς Θράκης- Μυριοφύτου -Βρυούλων και Προύσης στη Νέα Ιωνία Βόλου και προσέφευγαν άτομα που ήθελαν να ενημερωθούν για το δρόμο της απεξάρτησης από ναρκωτικές ουσίες, ή, ακόμα και συγγενείς τους, που ήθελαν να μάθουν τρόπους για να προσεγγίσουν κάποια δύσκολη περίπτωση.

 

Είναι πραγματικά κρίμα να διαθέτουμε κτίρια που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και ν’ αποτελέσουν εστίες προόδου της τοπικής κοινωνίας και να μην τα αξιοποιούμε. Και δεν είναι το μόνο……..

ΦΩΤΟ: ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ  ΒΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθρο«Θα το φυσάτε και δε θα κρυώνει»
Επόμενο άρθρο«Σίγησε» το μικρόφωνο του Ηρακλή Κοτζιά