Ο Αναπτυξιακός Σύλλογος Ψυγείων Αγριάς Βόλου πραγματοποίησε εθελοντική αιμοδοσία την Τρίτη 12 Μαΐου 2026.
Το ΔΣ του συλλόγου ευχαριστεί θερμά τους φίλους, φίλες και μέλη, που συμμετείχαν κι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, στην πράξη αγάπης, αλληλεγγύης και κοινωνικής ευαισθησίας προς τον συνάνθρωπο.
Επίσης, ευχαριστεί το προσωπικό της κινητής μονάδας αιμοληψίας του νοσοκομείου Βόλου για την άψογη συνεργασία.
Μια μικρή πράξη μπορεί να χαρίσει το μεγαλύτερο δώρο..τη ζωή!!!



Νίκος Βητσόπουλος







