Με μεγάλη χαρά βλέπουμε να επανιδρύεται στο Βόλο και στα τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας η ΠΑΣΠ. Η Πανελλήνια Αγωνιστική Σπουδαστική Παράταξη η οποία αποτελούσε την αιχμή του δόρατος για τα δικαιώματα της νέας γενιάς και ιδιαίτερα των σπουδαστών των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων της χώρας. Σε μία περίοδο που οι βλέψεις της Νέας Δημοκρατίας είναι η καταβαράθρωση των Πανεπιστημίων, μέσω της υποχρηματοδότησης και της υποβάθμισης τους, με σκοπό την προώθηση της ιδιωτικής Παιδείας.
Νωπές οι μνήμες άλλωστε από το νομοσχέδιο που μας έταζε Harvard και Σορβόνη, αλλά δυστυχώς το μόνο που πέτυχε ήταν η αναβάθμιση κάποιοων ΙΕΚ σε μη κρατικά Πανεπιστημιακά ιδρύματα. Το μη κερδοσκοπικά δεν επετεύχθη, καθώς είναι ξεκάθαρος ο ρόλος τους και αφορά την εκμετάλλευση των σπουδαστών που θα τους επιλέξουν.
Η Νομαρχιακή Επιτροπή Μαγνησίας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής συγχαίρει τους φοιτητές που διορθώνουν τη στρέβλωση της διάλυσης της ΠΑΣΠ πριν 15 περίπου χρόνια και επανιδρύουν την παράταξη σε επίπεδο Μαγνησίας. Θέλουμε να ξέρουν πως θα είμαστε δίπλα τους σε οτιδήποτε χρειαστούν, όπως ακριβώς και αυτό το τελευταίο διάστημα που ζητήθηκε η συνδρομή μας. Τώρα ξεκινάει η προσπάθεια τους και το μέλλον προμηνύεται ευοίωνο.
Να θυμούνται πως αυτοί είναι το μέλλον της χώρας και πως πρέπει να διεκδικούν με σθένος κάθε τους επιλογή. Να αποφασίζουν οι ίδιοι για τα θέλω και τα πιστεύω τους και να πορεύονται πάντα με γνώμονα την ηθική και την αξιοκρατία.
Συγχαρητήρια σε όλους όσους ασχολήθηκαν και βάζουν αυτό το λιθαράκι για τη δημιουργία μίας ΠΑΣΠ ΑΕΙ Βόλου που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες όλων μας!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΒΟΛΟΥ, ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΜΑΙΟΥ 2026
Ύστερα από δεκατέσσερα χρόνια απουσίας από τις φοιτητικές εκλογές των τμημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο, η ΠΑΣΠ επιστρέφει δυναμικά, με ανανεωμένη παρουσία, νέες ιδέες και τέσσερις υποψηφιότητες στις φοιτητικές εκλογές της 13ης Μαΐου 2026.
Η επανεμφάνιση της παράταξής μας δεν αποτελεί απλώς μία εκλογική συμμετοχή. Αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια επαναφοράς της ουσιαστικής φοιτητικής εκπροσώπησης, του διαλόγου, της δημοκρατικής συμμετοχής και της ενεργής διεκδίκησης μέσα στο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο. Σε μια εποχή απαξίωσης της πολιτικής και απομάκρυνσης των νέων από τις συλλογικές διαδικασίες, εμείς επιλέγουμε να συμμετέχουμε, να προτείνουμε και να αγωνιζόμαστε.
Οι τέσσερις υποψήφιοί μας στα τμήματα των Πολιτικών Μηχανικών, των Οικονομικών Επιστημών και του Ι.Α.Κ.Α. εκπροσωπούν μια νέα γενιά φοιτητών που δεν επιθυμεί ένα πανεπιστήμιο αποκλεισμών, αδιαφορίας και κομματικών αντιπαραθέσεων χωρίς ουσία. Θέλουμε ένα πανεπιστήμιο ανοιχτό, σύγχρονο και ανθρώπινο. Με σύγχρονες υποδομές, με ελεύθερη πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό και στην γνώση και με πλήρη ενσωμάτωση της ταχύτατα εξελισσόμενης τεχνολογίας στις σπουδές μας.
Απευθυνόμαστε σε κάθε φοιτητή και κάθε φοιτήτρια. Μας ενώνουν η αγωνία για το μέλλον, η ανάγκη για αξιοπρεπείς σπουδές, η ποιότητα της καθημερινότητας στις σχολές και η απαίτηση για πραγματική εκπροσώπηση μέσα στους φοιτητικούς συλλόγους.
Η ΠΑΣΠ Βόλου επιστρέφει με σεβασμό στην ιστορία της αλλά κυρίως με ευθύνη απέναντι στο παρόν και το μέλλον των φοιτητών. Με ήθος, πολιτικό πολιτισμό και διάθεση συνεργασίας, διεκδικούμε την επανεκκίνηση των συλλογικών διαδικασιών και την ουσιαστική συμμετοχή των φοιτητών στις αποφάσεις που τους αφορούν.
Στις 13 Μαΐου κάνουμε όλοι μαζί ένα νέο ξεκίνημα!
Με συμμετοχή, με διάλογο, με προοδευτική αντίληψη και πίστη στη δύναμη της γενιάς μας.
ΤΟΛΜΑΜΕ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ







