Ανακοινώθηκαν οι επιτυχόντες στον φετινό Μαθηματικό διαγωνισμό για παιδιά της Ε’ και Στ’ Δημοτικού για τα σχολεία της Μαγνησίας. Διοργάνωση από το παράρτημα Βόλου της Μαθηματικής εταιρείας Ελλάδος. Από το σχολείο της Σούρπης Μαγνησίας διακρίθηκαν οι Ματέο Υζά’ι’, Γιώργος Λαγός, Ευγενία Χρυσικού και Εργκι Υζά’ι’ της έκτης τάξης.
Την επόμενη χρονιά αυτά τα μαθηματικά μυαλά θα στελεχώσουν το Γυμνάσιο της περιοχής…..

Πηγή: Τριαντάφυλλος Σπανός
Νίκος Βητσόπουλος







