Αυτό που υποσχέθηκε πριν από λίγες μέρες το έκανε πράξη ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, υιοθετώντας 2 αδέσποτα σκυλιά από το δημοτικό κυνοκoμείο, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Nίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθροΜε πολλές απουσίες η προετοιμασία για ΠΑΟΚ
Επόμενο άρθροΈχασε έδαφος ο Μαραμενίδης