Η Σεβίλλη γύρισε εκτός έδρας το εις βάρος της 2-0 σε 2-3 κόντρα στη Βιγιαρεάλ και πλέον βρίσκεται αγκαλιά με την παραμονή στη La Liga. Στο ίδιο μοτίβο και η Εσπανιόλ, η οποία επικράτησε εντός έδρας της Αθλέτικ Μπιλμπάο με 2-0 και πήρε μεγάλη βαθμολογική ανάσα στη μάχη της για τη σωτηρία.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







