Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θαλασσαιμίας, η τελευταία προγραμματισμένη δράση που αφορούσε τα μέλη του Συλλόγου Θαλασσαιμίας Νομού Μαγνησίας, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Μαΐου από τη Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας και συγκεκριμένα τον κ. Βασίλη Ηλιόπουλο κι εθελοντές, στις εγκαταστάσεις της ΛΕΔ, στην περιοχή Αναύρου Βόλου. Περιελάμβανε εκπαίδευση βασικής υποστήριξης της ζωής, κάρπα, χρήση εξωτερικού απινιδωτή κι αντιμετώπιση πνιγμονής από ξένο σώμα – θέση ασφαλείας. Η εκπαίδευση έγινε σε κλίμα άψογης φιλοξενίας και κατατοπιστικής επιμόρφωσης.

Νίκος Βητσόπουλος







