Ο Ματίας Λεσόρ δημοσίευσε φωτογραφία με τους συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό μετά τον αποκλεισμό από τη Βαλένθια, σε μία προσπάθεια να στείλει μήνυμα ενότητας εν όψει της ολοκλήρωσης της σεζόν.

Ο σέντερ από τη Μαρτινίκα θέλησε να δώσει ένα μήνυμα ανασυγκρότησης εν όψει της ολοκλήρωσης της σεζόν, με τον Παναθηναϊκό να έχει ακόμη μπροστά του τον στόχο της κατάκτησης του ελληνικού πρωταθλήματος.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΚόλαφος ο πρώην πρόεδρος της ΑΔΑΕ Χρ. Ράμμος στο Ευρωκοινοβούλιο: «Αυταρχική διακυβέρνηση, διαφθορά, ξενοφοβία»
Επόμενο άρθρο«Αυλαία» για τη Διεθνή Εκθεση Τροφίμων και Ποτών «TUTTO FOOD 2026» με τη συμμετοχή του Επιμελητηρίου Μαγνησίας