Ο Τζέιμς Πενράις, μετά την ισοπαλία (1-1) με τον ΠΑΟΚ, διατράνωσε ότι στόχος της ΑΕΚ είναι σε κάθε παιχνίδι η νίκη, επισημαίνοντας ότι η ομάδα του θα παίξει για το τρίποντο και στο τελευταίο ματς των play-offs κόντρα στον Ολυμπιακό.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







