Η πρόληψη της ψηφιακής εξάρτησης παιδιών και εφήβων θα βρεθεί στο επίκεντρο της τελικής εκδήλωσης της δράσης «ψηφιΑ – ψηφιακή Απελευθέρωση», που διοργανώνει η ΠΟΡΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ Κοιν.Σ.Επ. την Παρασκευή 15 Μαΐου, στις 18:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου ”Κυψέλη” στον Βόλο.

Θα βρεθούν στο ίδιο τραπέζι εκπαιδευτικοί, ειδικοί ψυχικής υγείας, γονείς κι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, με στόχο την αποτίμηση μιας πολύμηνης δράσης για την ενίσχυση της υγιούς σχέσης των μαθητών με την τεχνολογία.

Βόλος: Πρόληψη της ψηφιακής εξάρτησης παιδιών και εφήβων

Στο πρόγραμμα συμμετέχει η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Εκπαίδευσης του Δήμου Βόλου Χριστίνα Μαρασίδη, ενώ παρεμβάσεις θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτικοί από σχολικές μονάδες της Μαγνησίας, ψυχολόγοι, ψυχοθεραπευτές και γονείς που συμμετείχαν στη δράση. Επίσης, θα παρουσιαστεί το επιμορφωτικό υλικό «ψηφιΑ», το οποίο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο πρωτοβουλίας για την πρόληψη της ψηφιακής εξάρτησης.

Βόλος: Πρόληψη της ψηφιακής εξάρτησης παιδιών και εφήβων

Η δράση ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2025 και περιλάμβανε βιωματικά εργαστήρια σε τρία δημοτικά σχολεία της Μαγνησίας, με τη συμμετοχή 98 μαθητών των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’. Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικά σεμινάρια με 23 παιδαγωγούς από τη Μαγνησία, άλλες περιοχές της Ελλάδας και την Κύπρο, ενώ δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική κι έντυπη μορφή για τη στήριξη εκπαιδευτικών και γονέων στην αντιμετώπιση της ψηφιακής εξάρτησης.

Πηγή: ΕΡΤnews

Νίκος  Βητσόπουλος

Προηγούμενο άρθροΑνανέωσε έως το 2030 με τη Βραζιλία ο Αντσελότι
Επόμενο άρθροΔανάη Μπάρκα: Το γλυκό φιλί με τον Φάνη Μπότση δίπλα στην πισίνα