Εντάξει, μπορούμε να λέμε ότι η βιωματική είναι η καλύτερη μάθηση, αλλά, θα ήταν προτιμότερο τα παιδιά να διδάσκονται για τα τροπικά δάση και τη ζούγκλα στο σχολείο κι όχι σε δρόμο του Βόλου. Στις παρακάτω εικόνες που κατέγραψε συμπολίτης, φαίνονται μικροί μαθητές δημοτικού σχολείου να διασχίζουν το…….τροπικό δάσος επί του πεζοδρομίου της οδού Ολυμπιάδος, με ο,τι κινδύνους μπορεί να κρύβει αυτό με τυχόν επικίνδυνα……..συναπαντήματα. Ας επιληφθούν τα αρμόδια συνεργεία………
Nίκος  Βητσόπουλος
Προηγούμενο άρθροΣαν σήμερα 14 Μα’ί’ου
Επόμενο άρθροΡία Ελληνίδου και Δημήτρης Αλεξάνδρου γιορτάζουν τα γενέθλιά τους