Στο πλαίσιο της διήμερης δράσης για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών για τις βλαβερές συνέπειες της ηλιακής ακτινοβολίας, μοιράστηκαν το απόγευμα της Παρασκευής 15 Μα’ί’ου 2026, στον πεζόδρομο της Ερμού, στο κέντρο του Βόλου, σχετικά ενημερωτικά φυλλάδια. Το Σάββατο 16 Μα’ί’ου, από τις 7.30 το απόγευμα, στο ξενοδοχείο Παρκ, θα γίνει επιστημονική ενημέρωση από δερματολόγους του Βόλου και από την πανεπιστημιακή κλινική του νοσοκομείου Λάρισας, για το ενδιαφέρον και άκρως σημαντικό θέμα του καρκίνου του δέρματος, όσον αφορά την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τη θεραπεία.




Νίκος Βητσόπουλος







