Ο προπονητής της Μυκόνου έκανε δηλώσεις μετά την ήττα της ομάδας του με 99-75 από τον Παναθηναϊκό, για το πρώτο παιχνίδι της προημιτελικής φάσης των play-offs της Basket League.

Ο προπονητής της Μυκόνου, συνεχάρη τους γηπεδούχους για τη νίκη και παραδέχθηκε την κακή εικόνα της ομάδας του στο πρώτο ημίχρονο, σημειώνοντας ότι η εμφάνιση αυτή δεν αντιπροσώπευε τη μέχρι τώρα θετική τους πορεία.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣάββατο 16/05/2026 : Βροχές και καταιγίδες κατά τόπους έντονες στα δυτικά, κεντρικά και βόρεια, αλλά και ένα εξπρές επεισόδιο αφρικανικής σκόνης στα ανατολικά και νότια!
Επόμενο άρθροΜετά τον πατέρα στη φυλακή και ο γιος για διακίνηση ναρκωτικών-Συνελήφθησαν στη Σκιάθο