Ο Αστέρας Τρίπολης παίζει… τα ρέστα του για την παραμονή στο εκτός έδρας παιχνίδι με την Κηφισιά (16/5, 19:00) για την προτελευταία αγωνιστική των play-out της Superleague, όπου θα παραταχθεί χωρίς δύο σημαντικούς παίκτες.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΠέμπτο Μουντιάλ και… δάκρυα για τον Ναγκατόμο
Επόμενο άρθροΜε τη συμμετοχή του Τεντόγλου τα Dromia 2026