Στις 7 το απόγευμα του Σαββάτου 16 Μα’ί’ου 2026, στο λιμάνι του Βόλου, στο Νέο Επιβατικό Σταθμό, εγκαινιάστηκε από τη φωτογραφική ομάδα, VOLOS LENS, έκθεση φωτογραφίας με θέμα ”Τα χωριά μας” σε συνδιοργάνωση για 5η χρονιά με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και ειδικότερα με την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας. Φέτος, ο αριθμός των συμμετεχόντων φωτογράφων ξεπέρασε κάθε προσδοκία καθώς είναι 47 κι αναδεικνύουν τις ομορφιές του τόπου.
Παρούσα στα εγκαίνια, μεταξύ άλλων, ήταν η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Αννα Μαρία Παπαδημητρίου.
Η έκθεση λειτουργεί καθημερινά από τις 11 το πρωί ως τη 1 το μεσημέρι κι από τις 6 το απόγευμα ως τις 9 το βράδυ, ως την Τρίτη 26 Μα’ί’ου.







Νίκος Βητσόπουλος







