Δύο χρόνια μετά την αποχώρησή της από τον Ολυμπιακό η Μικαέλα Μλεΐνκοβα ντύθηκε και πάλι στα ερυθρόλευκα.

Η ομάδα του Πειραιά την Παρασκευή ανακοίνωσε την απόκτηση της Τσέχας διεθνούς ακραίας, η οποία αγωνίστηκε την τελευταία διετία στην Ιταλία με τη φανέλα της Μπέργκαμο, της οποίας ήταν και αρχηγός.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΥπογράφει νέο συμβόλαιο με τη Σίτι ο Ρόδρι
Επόμενο άρθρο«Φανταστικό επίτευγμα η 3η σερί παρουσία σε Final Four»