Δύο χρόνια μετά την αποχώρησή της από τον Ολυμπιακό η Μικαέλα Μλεΐνκοβα ντύθηκε και πάλι στα ερυθρόλευκα.
Η ομάδα του Πειραιά την Παρασκευή ανακοίνωσε την απόκτηση της Τσέχας διεθνούς ακραίας, η οποία αγωνίστηκε την τελευταία διετία στην Ιταλία με τη φανέλα της Μπέργκαμο, της οποίας ήταν και αρχηγός.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr







